ludek ludek
1340
BLOG

Jolancie Kwaśniewskiej jest przykro...

ludek ludek Polityka Obserwuj notkę 29

Jeszcze wczoraj państwo Kwaśniewscy oficjalnie stwierdzali, że nie pierwszy raz są ofiarami ataków politycznych ze strony Mariusza Kamińskiego i osób z nim związanych. Napisali, że Kamiński już 20 lat temu, podczas ich oficjalnej wizyty w Paryżu jako pary prezydenckiej, nasłał na nich "bojówki Ligi Republikańskiej, które ich zaatakowały". "Odnosimy wrażenie, że od tamtej pory kieruje nim obsesja na naszym punkcie" - napisali Kwaśniewscy. - Zapewne jeszcze nieraz będziemy wyjaśniać "rewelacje" Mariusza Kamińskiego - dodali Kwaśniewscy w oświadczeniu.
 
Tymczasem już dziś Pani Jolanta Kwaśniewska oświadcza zgoła co innego. „Popełniłam błąd obwiniając Mariusza Kamińskiego za incydent w Paryżu” - oświadczyła Jolanta Kwaśniewska. "W związku z dłuższym pobytem mojego małżonka za granicą, przygotowując oświadczenie odwołałam się do mojej pamięci, która spłatała mi figla. Traumatyczne wydarzenia z Paryża kojarzyły mi się z osobą pana Mariusza Kamińskiego, czołowego przedstawiciela prawicy w Polsce. W dniu dzisiejszym, czytając informację pana Piotra Lisiewicza, szefa 'Naszości', z przykrością stwierdzam, że popełniłam błąd obwiniając pana Mariusza Kamińskiego o sprawstwo incydentu w Paryżu, jaki miał miejsce prawie dwadzieścia lat temu. Jest mi bardzo przykro z powodu zaistniałej pomyłki" - napisała Kwaśniewska.
 
To kiedy szanowni Państwo Kwaśniewscy z prawdą się nie mijają ? I z czym jeszcze mogą się kojarzyć Pani Jolancie inne osoby z „prawicy” ? Szkoda, że Pani byłej Pierwszej Damie zabrakło odrobiny przyzwoitości na zwykłe „przepraszam”. „Przykro” to może być Panu Kamińskiemu, któremu po wczorajszym oświadczeniu na temat jego rzekomej obecności w Paryżu wylano sporo nieczystości na głowę.
 
ludek
O mnie ludek

Analityczny Kłopot z życiem po­lega na tym, że nie ma okaz­ji go przećwiczyć i od ra­zu ro­bi się to na poważnie (Pratchett). Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują (Einstein). https://twitter.com/SalonowyLudek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka