ludek ludek
528
BLOG

Kto sprzedał Legię ?

ludek ludek Rozmaitości Obserwuj notkę 43

Chyba najkrótsza moja notka :)

Ja tylko na chwilę w tzw. "przelocie". Nie będę się rozpisywałl bo czasu mało. Rozszaleli się literacko nasi salonowi  blogerzy i komentatorzy nad wrażą nienawiścią UEFA'owskich przepisów, o ciemnocie działaczy klubowych, niesprawiedliwości dziejowej, etc, etc.

A ja mam tylko jedno pytanie i wątpliwość....

Nikt nie pisze o trenerze i jego decyzji....A może ktoś w końcu zapyta trenera po jaką cholerę zrobił tą zmianę ? NA 3 minuty przed końcem meczu. Prowadząc w dwumeczu 6:1... Broniliśmy wyniku, graliśmy na czas, musieliśmy strzelić bramkę ????

Na żadnym portalu, również tym poświęconym piłce czy sportowi ogólnie nie znalazłem tego, moim skromnym zdaniem kluczowego pytania.

P.S. Taka mała ciekawostka. Oczywiście spiskowa ;))). Obecny trener Legii Henning Berg kończył karierę zawodniczą w ........szkockim Glasgow Rangers. Sentyment jak widać pozostaje na lata ;)

 

ludek
O mnie ludek

Analityczny Kłopot z życiem po­lega na tym, że nie ma okaz­ji go przećwiczyć i od ra­zu ro­bi się to na poważnie (Pratchett). Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują (Einstein). https://twitter.com/SalonowyLudek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości