ludek ludek
651
BLOG

Właśnie szlag mnie trafił...

ludek ludek Rozmaitości Obserwuj notkę 17

 

Mamy Mistrzostwo Świata w Piłce Siatkowej.
 
Czas na refleksje i czas dla działaczy i super działaczy. Pytanie , co dalej ?
 
No to się Ministerstwo szarpnęło,  320 tysięcy,  no, no, no.
 
Na koncert badziewnej Madonny Mucha wydała lekką rączką 6 milionów a chłopakom 320 tysięcy do podziału ?  
Tusk prawą rąsią wydał 20 mln złotych na zwolnienie bramek na autostradzie żeby koledzy mogli bez kolejek dojechać do Trójmiasta przez dwa miechy. Teraz Ministerstwo wydaje 320 tysiąc złotych żeby zadość uczynić chłopakom, którzy po 40 latach zdobyli Mistrzostwo Świata… Kpiny !
 
Mogę się mylić, mogę ale nie muszę.. Jeśli jestem w błędzie to przepraszam.
 
 
 
ludek
O mnie ludek

Analityczny Kłopot z życiem po­lega na tym, że nie ma okaz­ji go przećwiczyć i od ra­zu ro­bi się to na poważnie (Pratchett). Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują (Einstein). https://twitter.com/SalonowyLudek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości