Radny Paweł za powtórzeniem wyborów :)
Radny Paweł za powtórzeniem wyborów :)
ludek ludek
2232
BLOG

Ludek ruszył dziś tyłek na manifestację we Wrocławiu

ludek ludek Polityka Obserwuj notkę 55

System musi się zacząć bać. Leniwiec Ludek w chłodny jak diabli wrocławski dzień ruszył w końcu cztery litery i trafił na manifestację przeciwko nadużyciom podczas obecnych wyborów. Dlaczego straszę system ? Ano dlatego, że do tej pory jak zauważyłem na tego typu spontanicznych wiecach podział był bardzo prosty. Młodzi, bardzo młodzi ludzie i zaawansowani wiekiem, którzy nie mają już nic do stracenia. Brakowało takich jak ja z przedziału 40-50, którzy dotychczas byli utożsamiani z ciepłym kapciem i pilotem w ręku. Innymi słowy, tymi, którzy już niczego nie muszą i niczego im nie brakuje w ciepłym kranie. Skoro mnie, tak sobie pomyślałem -„ruszyło”- to moment, w którym ruszy pozostałych moich równolatków jest bliski. A to będzie nie lada zgryz…Ale co ja się będę tu martwił o władzą naszą kochaną ?

Blisko dwie godziny wystąpień ( organizatorzy – za dużo !!) i super atmosfera. To co mnie zupełnie zaskoczyło to fakt, że w jednym miejscu spotkali się poza takimi jak ja, przedstawiciele organizacji, które na co dzień raczej za sobą nie przepadają. Z mikrofonem w ręku występowali przedstawiciele Bezpartyjnego Samorządu, RN, ONR, KNP, Solidarnych 2010, Solidarności Walczącej, Narodowego Wrocławia, Stowarzyszenia Koliber, Ruchu Oburzonych i …..Polski Razem. Tak, tak…Nie zabrakło i młodego człowieka z PR. Zabrakło tylko….no właśnie kogo…..?
 
Drugie zaskoczenie to konstatacja, że jednak reżimowe media odcisnęły swoje piętno. Tyle razy ile przedstawiciel organizatora ogłaszał, że to pokojowa manifestacja, potępiamy burdy, nie jesteśmy przeciw demokracji, etc, etc, to nie zmieściłoby się nawet na ułomnym dysku w komputerze PKW. Policjantów i strażników naliczyłem 5-ciu (słownie : pięciu ) i jak widać wystarczyło w zupełności na zgromadzenie liczące moim skromnym zdaniem ponad tysiąc osób. Żadnych burd, żadnych ekscesów, żadnych petard. Gratulacje dla organizatorów.
 
Wystąpienia miały różną wagę i różną wymowę. Generalnie mogę to streścić w jednym haśle widocznym na transparencie „Żądamy społecznej kontroli nad wyborami”.  Poziom różny ale tak to zawsze bywa jak prelegentów jest kilkunastu. Szokujące było wystąpienie człowieka z portalu „wDolnymSlasku.pl”. Przedstawił zestawienie wyników PSL w wyborach do PE, które odbyły się parę miesięcy temu z obecnymi wynikami podawanymi przez PKW. Różnice od 200 % do 500 % ! Nawet jeśli wezmę pod uwagę moją ostatnią notkę to takich cudów się nie spodziewałem…
 
I jeszcze jedna uwaga. Sporo płci mi przeciwnej było wokół. I przyznam szczerze „wizualnie” nie były to wojujące feministki i uczestniczki „marszu szmat”. Gdybym był 20 lat młodszy to niejedna mogłaby zawrócić mi w głowie :)).
 
Na koniec coś co powinno dać do myślenia dzisiaj schowanemu Jarosławowi Kaczyńskiemu. Pod koniec spotkania nastąpił apel. Apel o głosowanie w drugiej turze wyborów prezydenckich we Wrocławiu na kandydatkę PiS, Mirosławę Stachowiak-Różecką. Żadnych gwizdów, aplauz….Pod rozwagę spin doktorom, przypominając kto się dziś we Wrocławiu pod ratuszem zebrał…
 
relacja :
ludek
O mnie ludek

Analityczny Kłopot z życiem po­lega na tym, że nie ma okaz­ji go przećwiczyć i od ra­zu ro­bi się to na poważnie (Pratchett). Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują (Einstein). https://twitter.com/SalonowyLudek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka