ludek ludek
323
BLOG

Dramat !

ludek ludek Polityka Obserwuj notkę 12

Dramat !

Dramat zaliczyłem spojrzawszy w wielkie „korytarzowe” lustro. W ciągu krótkiego czasu ( pi razy drzwi , 6 tygodni ) , zakola pogłębiły się dramatycznie. To już nie jest luzik , to jest dramatyczny luz ! Pal licho siwiznę , ale nie pal licho znikające w niebyt owłosienie na głowie ? I to bez skazy ? Znaczy bez śladu ?! To jakieś czary albo robota tych wszystkich wróżów prywatnych TV, którzy za powstrzymanie procesu biorą gruby szmal w postaci „zadzwoń już teraz…” , albo „wyślij sms-a już teraz..”. Nie zadzwoniłem, nie wysłałem sms-a no i mam za swoje.

Nigdy nie byłem w nadmiarze owłosionym Neandertalem, ale też nie byłem Kojakiem, psia krew. A tu z „nienacka” – ( Hołd dla Nienackiego i Pana Samochodzika ) i zza winkla , absolutny melanż jak mawiają dzisiejsze małolaty. Łapię się obyma ręcami za tą prawie już łysą głowę i nie rozumiem ??

Jak to się stało ?!!

W 1989 roku wszyscy złapaliśmy się za głowę w euforii, że nam włosia przybędzie, a i dorobimy się szamponu na porost. No, jeśli nie od razu to bynajmniej po latach wyrzeczeń  i poświęceń. Mijały lata i delikatnie masowanym  głowom, skrapianym  obficie szamponem trzy w jednym, udało się w końcu zapodać fryz al’a Europa. Sukces, pompa, sznyt i bombastic.

Weszliśmy do europejskiego salonu. Znaczy fryzjerskiego. I tu musi.., nastąpił kolejny etap czyli trwała ondulacja w przypadku pań i strzyżenie do skóry panów. Nie miałeś chamie złotego rogu ? To na budowę w Berlinie czy innym Londynie musisz jechać. Nie miałaś złotego bucika ? To na wózki lub do opieki nad emerytowanymi wermachtowcami. A Wasze dzieci ? Na zmywak kochani, na zmywak…Co lepsi do knajpy na menadżerów. W końcu 2,5 miliona polaczków wyemigrowało więc jest kogo obsługiwać.

Zacny „Europejczyk” wysiudał lokalnego Kowalskiego. I nożyczki lepsze i technika już przetestowana. A i obsługa zacna i lojalna…Bez szans, drogi Kowalski, bez szans… Zwłaszcza jak musiałeś mieć nożyczki wg. norm i wg. wytycznych, których nie byłeś w stanie spełnić bo ich nie znałeś. I nie miałeś prawa znać. No, ale to prawo silniejszego…

Zakola mnie przerażają. No naprawdę. Patrzę w to lustro i nie mogę uwierzyć. To ja ??

Nigdy się nie poddawałem. Nic i nikt nie był w stanie mnie sponiewierać lub chociażby poniżyć. A tu taka durnota. Włosów na głowie brakuje i facet wpada w panikę…

Dramat…

 

 

 

ludek
O mnie ludek

Analityczny Kłopot z życiem po­lega na tym, że nie ma okaz­ji go przećwiczyć i od ra­zu ro­bi się to na poważnie (Pratchett). Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują (Einstein). https://twitter.com/SalonowyLudek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka